Say bubye to RSU, RSI, Time, Free Flow and Sempoi

Posted: March 29th, 2006 | Author: | Filed under: My Self | 283 Comments »

Tepat jam 5.00pm tadi… MBMB beserta unit polis bantuan “menyerang” deretan RSU, RSI, Time, Free Flow dan Sempoi.

Apa ke jadahnya mereka buat kat sana? Gambar-gambar berikut menceritakan segalanya


283 Comments on “Say bubye to RSU, RSI, Time, Free Flow and Sempoi”

  1. 1 fid said at 5:41 PM on March 29th, 2006:

    hah?kedai2 tuh kena roboh ke?giler apa?…tempat nostalgia tuh

  2. 2 ain said said at 5:43 PM on March 29th, 2006:

    aiyakk..kat situhla aku suke makan time lepek kat mlaka ..huhu.. ape lagik..bukak ler kedai mkn baru~!

  3. 3 An said at 5:56 PM on March 29th, 2006:

    erkk waaa tempat nostalgia tuuu aperkah yg telah terjadi.i citer arr

  4. 4 broC said at 6:01 PM on March 29th, 2006:

    lorh!!!!pastu nk lepak maner lg dowh???giler xhappening..cmner melayu nk naik klu kne cmni..tul x?

  5. 5 HioH said at 6:07 PM on March 29th, 2006:

    tu bukan tutup kedai…tu diorg pecah kan yg kedai2 tu pandai2 tambah kat depan kedai tuh… btol2 tepi jalan tuh…huhuhu.. rasa nya tu bukan tanah diorg…..

  6. 6 King's Cafe said at 6:08 PM on March 29th, 2006:

    hmm.. nampaknyer.. berakhir sudah dinasti RSU.. yg telah mendominasi bukit beruang amnya MMU khususnya.. selepas ini.. dinasti RSU akan digantikan dengan empayar baru.. ixora apartment food court.. silap2 RSU semua ni pindah sane.. or bukak cawangan baru.. huhuhu…

  7. 7 Setan said at 6:10 PM on March 29th, 2006:

    KOTE SIAL !

  8. 8 ombakjahat said at 6:11 PM on March 29th, 2006:

    la..yeker,..isk3..sadis2..walaopon aku dh lame x mkn kt c2..tp aku tumpang simpati..huwa..

  9. 9 mellohr said at 6:12 PM on March 29th, 2006:

    uk alo.. apahal ah. tak cayer jer… =D

  10. 10 MuChLiSaH Md YuSoFf said at 6:17 PM on March 29th, 2006:

    waa…cedih nyer…kt mn sy nk mkn nnt nie…dh la dh jd regular customer kt Sweet Corner tue..isk isk..:'( kna jln g Mesra Ria@Gelas Besar la nmpk nyer skrg nie..uwaaaa~

  11. 11 Kira+++ said at 6:18 PM on March 29th, 2006:

    hehaha…bak kate HioH…diorunk pecahkan simen depan tuh jer…sbb tuh tanah MBMB…mungkin rsu semua tak bayar sewa atau sememangnya MBMB tak kasi ubah apa2 kot…ikot undang2 mmg salah…so jgn laa pk bukan2…salah kedai makan tuh gak.sebab sesuka hati jer buat simen tak tanya MBMB…so? nak tau lebih lanjut..pekata sapa2 tanya MBMB dgn owner rsu?

  12. 12 Hizami said at 6:19 PM on March 29th, 2006:

    eh..bia betul ni? dah takde ke RSU, RSI dan sewaktu dgnnye? 😮

  13. 13 udanggalah said at 6:23 PM on March 29th, 2006:

    lor….
    mane aku nak cr nasi grng cili padi nnt….
    hey…hey…
    pokemon digital btul la…..
    pindah new jersey blk la mcm nih…

  14. 14 kurik kundi said at 6:25 PM on March 29th, 2006:

    HAhaHAHhAhhaH!!!!eh,kenapa aku gelak…?woooo,susah la nak makan ramai2 nnt

  15. 15 aPoOL™ said at 6:26 PM on March 29th, 2006:

    aduhai.. kat mane lagik nak cari air teo ais limau arge RM0.99.. pastu dah lar bleh refill sesuke hati.. haih.. ish ish ish.. mmg x patot ler.. nak mkn mane pas ni agi.. haih..

  16. 16 za8 said at 6:28 PM on March 29th, 2006:

    biar betik! cucu cicit aku tak sempat nk mkn roti chesse, roti john or nasi lemak kat situ

  17. 17 akujahat said at 6:28 PM on March 29th, 2006:

    lek la… time millenium ada lagi…
    layan situ je la…

  18. 18 ++ evilsmile87 ++ said at 6:31 PM on March 29th, 2006:

    mm..sdih gak la

  19. 19 rchidz_keyra said at 6:31 PM on March 29th, 2006:

    sabarla wahai warga MMU..masih ade lagi kedai2 tuh..tp yg part permanent ajerla..so..takkan mati kebuluran la u alls…percayalah[nyanyi versi siti nurhaliza]

  20. 20 tigere said at 6:32 PM on March 29th, 2006:

    laa.mmg tanah tu kjaan nyer…
    biar besar sket jln kt mlake ni..
    kt jln je pn..bkn kdai skali
    harap sume paham
    sokonglah kjaan
    muahahaha

  21. 21 Amy Search said at 6:33 PM on March 29th, 2006:

    Shisha ku dulu terus tinggal dalam kenangan… Tapi kenape jadi macam nih? Jawab sket budak Mlake..!! Jawab..jawab..

  22. 22 buster said at 6:34 PM on March 29th, 2006:

    besok dorang buat balik tuh.kecoh lebey

  23. 23 º-husni-® said at 6:34 PM on March 29th, 2006:

    erkk…
    hmmm…
    ish…
    ………
    ape yg beta buat di sini?

  24. 24 selamat mangkuk said at 6:34 PM on March 29th, 2006:

    selamat hari minggu

  25. 25 Pakcik RSU said at 6:37 PM on March 29th, 2006:

    Pakcik rase, malam ni gak pakcik leh simen balik..

  26. 26 kutubabi said at 6:38 PM on March 29th, 2006:

    diorang jl babi kt st, tu jah kn samun abis cam babi tuh!

  27. 27 ahli-parlimen said at 6:39 PM on March 29th, 2006:

    yg hg tu plak jl kutu kat babi?

  28. 28 Q said at 6:39 PM on March 29th, 2006:

    haihh..naper roboh?tempat mkn fav satu ketike dulu kt mlk..xsempat nk bwk parent..grandparent..adeq2 mkn situ..

  29. 29 huh..!! said at 6:40 PM on March 29th, 2006:

    kedai tu senasib ngn hati aku yang remuk ni…huhu.
    tp biasa laa..adat.yang hidup mesti akan mati.lumrah alam.terima la dgn tenang.cari la kedai mkn laen ehh..huhuu
    kalau rase bajet lebih,mkn kt southern..kedai jus nnti penoh la kot.huhu

  30. 30 kauyou said at 6:41 PM on March 29th, 2006:

    bolok bok

  31. 31 Pakcik RSU said at 6:45 PM on March 29th, 2006:

    Pakcik rase diorg patut robohkan apt bunga raya Mr Wong tu..

  32. 32 MuChLiSaH Md YuSoFf said at 6:45 PM on March 29th, 2006:

    tp btul gak la..tu tanah kerajaan..diorg wat je xbgtau..psl tu dh kna roboh kn…huhuhuhu~dh nasi tuan punya kedai..

  33. 33 Waf said at 6:46 PM on March 29th, 2006:

    ala..byk lagi tmpt leh makan..ape susah..hahahaha

  34. 34 MuChLiSaH Md YuSoFf said at 6:46 PM on March 29th, 2006:

    *nasib

  35. 35 aku x bersalah said at 6:48 PM on March 29th, 2006:

    Pakcik RSU ni lawak r. lolz sian la pakcik da x dpt niaga lagi. so pas ni ape plan pakcik tuk sara idup??

  36. 36 Kipas meja said at 6:50 PM on March 29th, 2006:

    At least ilang sket la lipas lipas yang bersarang kat longkang tu

  37. 37 atok said at 6:50 PM on March 29th, 2006:

    takpe, nanti aku bitau diorang soh buat balik mende alah tu.korg jgn risao.hahahah.slamat ari rabu.seblah umah aku ade pasar.gi ar.

  38. 38 asher said at 6:50 PM on March 29th, 2006:

    i think they should be lenient.WTh man ,simply robohkan the place.Sure undertable money wan..as usual..hahaha,next time don vote for the government there la:)

  39. 39 mydent said at 6:50 PM on March 29th, 2006:

    amende da… deretan kedai tu tutup,… mkn Tom Yam BBi sudey…

  40. 40 lancau kuda said at 6:51 PM on March 29th, 2006:

    padan muke…kedai tu org isap ganja pnye…tu ar…wat keje haram…insaflah…

  41. 41 Kedai Air Buah said at 6:52 PM on March 29th, 2006:

    huhu .. nak ikot undang² majlis tak boleh letak meja luar dari kedai makan .. salah mereka juga .. huhu ..

  42. 42 Pakcik RSU said at 6:52 PM on March 29th, 2006:

    Pakcik rase lepas ni pakcik nak bukak cyber cafe je lah..makan nasi daging merah, isap shisha sambil chat kat YM

  43. 43 along said at 6:53 PM on March 29th, 2006:

    selamat ke kedai along

  44. 44 director mbmb said at 6:53 PM on March 29th, 2006:

    ko ni pakcik rsu..
    kalo ko simen balik tempat,
    bkn stakat kdai ko,ko nyer keluarge aku simen skali.

  45. 45 PADAN MUKE said at 6:56 PM on March 29th, 2006:

    padan muke

  46. 46 Pakcik RSU said at 6:56 PM on March 29th, 2006:

    uihhh director mbmb nih.. macam Milosevic pulak..kenape..milo kamu dulu tak cukup susu ke?

  47. 47 Firds said at 6:58 PM on March 29th, 2006:

    semua ade lagila…..denga kate sbb rsu report x taula…….sbb free flow dah mendominasi kat sini…..anyway mlm ni semua still bukak….jom gets high…..err…..silap2 jom makan dan bershisha…..

  48. 48 adeep said at 6:58 PM on March 29th, 2006:

    hahah…patot arr nmpak mbmb satu van td….huhu

  49. 49 Makcik RSU said at 7:00 PM on March 29th, 2006:

    udah le bapaknye…jgn gaduh lg…pasni kite bukak kfc kt dlm mmu…

  50. 50 pakcik rsu said at 7:01 PM on March 29th, 2006:

    jahat penat aku bina tau tapak aku tu…
    tapi roboh kan jer la
    byk sgt tikus kat situ

    biar diorang jadi pest extermanator