Xanda's Blog !~!

Say bubye to RSU, RSI, Time, Free Flow and Sempoi

Tepat jam 5.00pm tadi… MBMB beserta unit polis bantuan “menyerang” deretan RSU, RSI, Time, Free Flow dan Sempoi.

Apa ke jadahnya mereka buat kat sana? Gambar-gambar berikut menceritakan segalanya

Comments

Comments

  • fid says:

    hah?kedai2 tuh kena roboh ke?giler apa?…tempat nostalgia tuh

  • ain said says:

    aiyakk..kat situhla aku suke makan time lepek kat mlaka ..huhu.. ape lagik..bukak ler kedai mkn baru~!

  • An says:

    erkk waaa tempat nostalgia tuuu aperkah yg telah terjadi.i citer arr

  • broC says:

    lorh!!!!pastu nk lepak maner lg dowh???giler xhappening..cmner melayu nk naik klu kne cmni..tul x?

  • HioH says:

    tu bukan tutup kedai…tu diorg pecah kan yg kedai2 tu pandai2 tambah kat depan kedai tuh… btol2 tepi jalan tuh…huhuhu.. rasa nya tu bukan tanah diorg…..

  • King's Cafe says:

    hmm.. nampaknyer.. berakhir sudah dinasti RSU.. yg telah mendominasi bukit beruang amnya MMU khususnya.. selepas ini.. dinasti RSU akan digantikan dengan empayar baru.. ixora apartment food court.. silap2 RSU semua ni pindah sane.. or bukak cawangan baru.. huhuhu…

  • Setan says:

    KOTE SIAL !

  • ombakjahat says:

    la..yeker,..isk3..sadis2..walaopon aku dh lame x mkn kt c2..tp aku tumpang simpati..huwa..

  • mellohr says:

    uk alo.. apahal ah. tak cayer jer… =D

  • waa…cedih nyer…kt mn sy nk mkn nnt nie…dh la dh jd regular customer kt Sweet Corner tue..isk isk..:'( kna jln g Mesra Ria@Gelas Besar la nmpk nyer skrg nie..uwaaaa~

  • Kira+++ says:

    hehaha…bak kate HioH…diorunk pecahkan simen depan tuh jer…sbb tuh tanah MBMB…mungkin rsu semua tak bayar sewa atau sememangnya MBMB tak kasi ubah apa2 kot…ikot undang2 mmg salah…so jgn laa pk bukan2…salah kedai makan tuh gak.sebab sesuka hati jer buat simen tak tanya MBMB…so? nak tau lebih lanjut..pekata sapa2 tanya MBMB dgn owner rsu?

  • Hizami says:

    eh..bia betul ni? dah takde ke RSU, RSI dan sewaktu dgnnye? 😮

  • udanggalah says:

    lor….
    mane aku nak cr nasi grng cili padi nnt….
    hey…hey…
    pokemon digital btul la…..
    pindah new jersey blk la mcm nih…

  • kurik kundi says:

    HAhaHAHhAhhaH!!!!eh,kenapa aku gelak…?woooo,susah la nak makan ramai2 nnt

  • aPoOL™ says:

    aduhai.. kat mane lagik nak cari air teo ais limau arge RM0.99.. pastu dah lar bleh refill sesuke hati.. haih.. ish ish ish.. mmg x patot ler.. nak mkn mane pas ni agi.. haih..

  • za8 says:

    biar betik! cucu cicit aku tak sempat nk mkn roti chesse, roti john or nasi lemak kat situ

  • akujahat says:

    lek la… time millenium ada lagi…
    layan situ je la…

  • rchidz_keyra says:

    sabarla wahai warga MMU..masih ade lagi kedai2 tuh..tp yg part permanent ajerla..so..takkan mati kebuluran la u alls…percayalah[nyanyi versi siti nurhaliza]

  • tigere says:

    laa.mmg tanah tu kjaan nyer…
    biar besar sket jln kt mlake ni..
    kt jln je pn..bkn kdai skali
    harap sume paham
    sokonglah kjaan
    muahahaha

  • Amy Search says:

    Shisha ku dulu terus tinggal dalam kenangan… Tapi kenape jadi macam nih? Jawab sket budak Mlake..!! Jawab..jawab..

  • buster says:

    besok dorang buat balik tuh.kecoh lebey

  • º-husni-® says:

    erkk…
    hmmm…
    ish…
    ………
    ape yg beta buat di sini?

  • selamat mangkuk says:

    selamat hari minggu

  • Pakcik RSU says:

    Pakcik rase, malam ni gak pakcik leh simen balik..

  • kutubabi says:

    diorang jl babi kt st, tu jah kn samun abis cam babi tuh!

  • ahli-parlimen says:

    yg hg tu plak jl kutu kat babi?

  • Q says:

    haihh..naper roboh?tempat mkn fav satu ketike dulu kt mlk..xsempat nk bwk parent..grandparent..adeq2 mkn situ..

  • huh..!! says:

    kedai tu senasib ngn hati aku yang remuk ni…huhu.
    tp biasa laa..adat.yang hidup mesti akan mati.lumrah alam.terima la dgn tenang.cari la kedai mkn laen ehh..huhuu
    kalau rase bajet lebih,mkn kt southern..kedai jus nnti penoh la kot.huhu

  • kauyou says:

    bolok bok

  • Pakcik RSU says:

    Pakcik rase diorg patut robohkan apt bunga raya Mr Wong tu..

  • tp btul gak la..tu tanah kerajaan..diorg wat je xbgtau..psl tu dh kna roboh kn…huhuhuhu~dh nasi tuan punya kedai..

  • Waf says:

    ala..byk lagi tmpt leh makan..ape susah..hahahaha

  • aku x bersalah says:

    Pakcik RSU ni lawak r. lolz sian la pakcik da x dpt niaga lagi. so pas ni ape plan pakcik tuk sara idup??

  • Kipas meja says:

    At least ilang sket la lipas lipas yang bersarang kat longkang tu

  • atok says:

    takpe, nanti aku bitau diorang soh buat balik mende alah tu.korg jgn risao.hahahah.slamat ari rabu.seblah umah aku ade pasar.gi ar.

  • asher says:

    i think they should be lenient.WTh man ,simply robohkan the place.Sure undertable money wan..as usual..hahaha,next time don vote for the government there la:)

  • mydent says:

    amende da… deretan kedai tu tutup,… mkn Tom Yam BBi sudey…

  • lancau kuda says:

    padan muke…kedai tu org isap ganja pnye…tu ar…wat keje haram…insaflah…

  • Kedai Air Buah says:

    huhu .. nak ikot undang² majlis tak boleh letak meja luar dari kedai makan .. salah mereka juga .. huhu ..

  • Pakcik RSU says:

    Pakcik rase lepas ni pakcik nak bukak cyber cafe je lah..makan nasi daging merah, isap shisha sambil chat kat YM

  • along says:

    selamat ke kedai along

  • director mbmb says:

    ko ni pakcik rsu..
    kalo ko simen balik tempat,
    bkn stakat kdai ko,ko nyer keluarge aku simen skali.

  • PADAN MUKE says:

    padan muke

  • Pakcik RSU says:

    uihhh director mbmb nih.. macam Milosevic pulak..kenape..milo kamu dulu tak cukup susu ke?

  • Firds says:

    semua ade lagila…..denga kate sbb rsu report x taula…….sbb free flow dah mendominasi kat sini…..anyway mlm ni semua still bukak….jom gets high…..err…..silap2 jom makan dan bershisha…..

  • adeep says:

    hahah…patot arr nmpak mbmb satu van td….huhu

  • Makcik RSU says:

    udah le bapaknye…jgn gaduh lg…pasni kite bukak kfc kt dlm mmu…

  • pakcik rsu says:

    jahat penat aku bina tau tapak aku tu…
    tapi roboh kan jer la
    byk sgt tikus kat situ

    biar diorang jadi pest extermanator

Comments are closed.