Xanda's Blog !~!

Say bubye to RSU, RSI, Time, Free Flow and Sempoi

Mar
29

Tepat jam 5.00pm tadi… MBMB beserta unit polis bantuan “menyerang” deretan RSU, RSI, Time, Free Flow dan Sempoi.

Apa ke jadahnya mereka buat kat sana? Gambar-gambar berikut menceritakan segalanya

283 Responses to Say bubye to RSU, RSI, Time, Free Flow and Sempoi

  1. hah?kedai2 tuh kena roboh ke?giler apa?…tempat nostalgia tuh

  2. aiyakk..kat situhla aku suke makan time lepek kat mlaka ..huhu.. ape lagik..bukak ler kedai mkn baru~!

  3. erkk waaa tempat nostalgia tuuu aperkah yg telah terjadi.i citer arr

  4. lorh!!!!pastu nk lepak maner lg dowh???giler xhappening..cmner melayu nk naik klu kne cmni..tul x?

  5. tu bukan tutup kedai…tu diorg pecah kan yg kedai2 tu pandai2 tambah kat depan kedai tuh… btol2 tepi jalan tuh…huhuhu.. rasa nya tu bukan tanah diorg…..

  6. hmm.. nampaknyer.. berakhir sudah dinasti RSU.. yg telah mendominasi bukit beruang amnya MMU khususnya.. selepas ini.. dinasti RSU akan digantikan dengan empayar baru.. ixora apartment food court.. silap2 RSU semua ni pindah sane.. or bukak cawangan baru.. huhuhu…

  7. la..yeker,..isk3..sadis2..walaopon aku dh lame x mkn kt c2..tp aku tumpang simpati..huwa..

  8. uk alo.. apahal ah. tak cayer jer… =D

  9. waa…cedih nyer…kt mn sy nk mkn nnt nie…dh la dh jd regular customer kt Sweet Corner tue..isk isk..:'( kna jln g Mesra Ria@Gelas Besar la nmpk nyer skrg nie..uwaaaa~

  10. hehaha…bak kate HioH…diorunk pecahkan simen depan tuh jer…sbb tuh tanah MBMB…mungkin rsu semua tak bayar sewa atau sememangnya MBMB tak kasi ubah apa2 kot…ikot undang2 mmg salah…so jgn laa pk bukan2…salah kedai makan tuh gak.sebab sesuka hati jer buat simen tak tanya MBMB…so? nak tau lebih lanjut..pekata sapa2 tanya MBMB dgn owner rsu?

  11. eh..bia betul ni? dah takde ke RSU, RSI dan sewaktu dgnnye? 😮

  12. lor….
    mane aku nak cr nasi grng cili padi nnt….
    hey…hey…
    pokemon digital btul la…..
    pindah new jersey blk la mcm nih…

  13. kurik kundi

    HAhaHAHhAhhaH!!!!eh,kenapa aku gelak…?woooo,susah la nak makan ramai2 nnt

  14. aduhai.. kat mane lagik nak cari air teo ais limau arge RM0.99.. pastu dah lar bleh refill sesuke hati.. haih.. ish ish ish.. mmg x patot ler.. nak mkn mane pas ni agi.. haih..

  15. biar betik! cucu cicit aku tak sempat nk mkn roti chesse, roti john or nasi lemak kat situ

  16. lek la… time millenium ada lagi…
    layan situ je la…

  17. rchidz_keyra

    sabarla wahai warga MMU..masih ade lagi kedai2 tuh..tp yg part permanent ajerla..so..takkan mati kebuluran la u alls…percayalah[nyanyi versi siti nurhaliza]

  18. laa.mmg tanah tu kjaan nyer…
    biar besar sket jln kt mlake ni..
    kt jln je pn..bkn kdai skali
    harap sume paham
    sokonglah kjaan
    muahahaha

  19. Shisha ku dulu terus tinggal dalam kenangan… Tapi kenape jadi macam nih? Jawab sket budak Mlake..!! Jawab..jawab..

  20. besok dorang buat balik tuh.kecoh lebey

  21. º-husni-®

    erkk…
    hmmm…
    ish…
    ………
    ape yg beta buat di sini?

  22. selamat mangkuk

    selamat hari minggu

  23. Pakcik rase, malam ni gak pakcik leh simen balik..

  24. diorang jl babi kt st, tu jah kn samun abis cam babi tuh!

  25. ahli-parlimen

    yg hg tu plak jl kutu kat babi?

  26. haihh..naper roboh?tempat mkn fav satu ketike dulu kt mlk..xsempat nk bwk parent..grandparent..adeq2 mkn situ..

  27. kedai tu senasib ngn hati aku yang remuk ni…huhu.
    tp biasa laa..adat.yang hidup mesti akan mati.lumrah alam.terima la dgn tenang.cari la kedai mkn laen ehh..huhuu
    kalau rase bajet lebih,mkn kt southern..kedai jus nnti penoh la kot.huhu

  28. bolok bok

  29. Pakcik rase diorg patut robohkan apt bunga raya Mr Wong tu..

  30. tp btul gak la..tu tanah kerajaan..diorg wat je xbgtau..psl tu dh kna roboh kn…huhuhuhu~dh nasi tuan punya kedai..

  31. ala..byk lagi tmpt leh makan..ape susah..hahahaha

  32. aku x bersalah

    Pakcik RSU ni lawak r. lolz sian la pakcik da x dpt niaga lagi. so pas ni ape plan pakcik tuk sara idup??

  33. At least ilang sket la lipas lipas yang bersarang kat longkang tu

  34. takpe, nanti aku bitau diorang soh buat balik mende alah tu.korg jgn risao.hahahah.slamat ari rabu.seblah umah aku ade pasar.gi ar.

  35. i think they should be lenient.WTh man ,simply robohkan the place.Sure undertable money wan..as usual..hahaha,next time don vote for the government there la:)

  36. amende da… deretan kedai tu tutup,… mkn Tom Yam BBi sudey…

  37. lancau kuda

    padan muke…kedai tu org isap ganja pnye…tu ar…wat keje haram…insaflah…

  38. Kedai Air Buah

    huhu .. nak ikot undang² majlis tak boleh letak meja luar dari kedai makan .. salah mereka juga .. huhu ..

  39. Pakcik rase lepas ni pakcik nak bukak cyber cafe je lah..makan nasi daging merah, isap shisha sambil chat kat YM

  40. selamat ke kedai along

  41. director mbmb

    ko ni pakcik rsu..
    kalo ko simen balik tempat,
    bkn stakat kdai ko,ko nyer keluarge aku simen skali.

  42. padan muke

  43. uihhh director mbmb nih.. macam Milosevic pulak..kenape..milo kamu dulu tak cukup susu ke?

  44. semua ade lagila…..denga kate sbb rsu report x taula…….sbb free flow dah mendominasi kat sini…..anyway mlm ni semua still bukak….jom gets high…..err…..silap2 jom makan dan bershisha…..

  45. hahah…patot arr nmpak mbmb satu van td….huhu

  46. udah le bapaknye…jgn gaduh lg…pasni kite bukak kfc kt dlm mmu…

  47. jahat penat aku bina tau tapak aku tu…
    tapi roboh kan jer la
    byk sgt tikus kat situ

    biar diorang jadi pest extermanator